Wybory ’91

Filmidło z jutuba, 7 min. mieszanka kawałków ze studia wyborczego i nie tylko 🙂 Co za ludzie 🙂 Jest nawet mój niedoszły na szczęście promotor 🙂

Komitet wyborczy koalicji środowisk kobiecych – rozmowne panie z pegeeru 🙂
„Witam państwa we wtorkowy wieczór…We wtoorek, we wtorek” 🙂
” Należy obciąć kominy” 🙂 🙂
„Kobieto, matko, żono, chcę być w sejmie twoją reprezentantką. Na liście nr dwa punkt dwa, tam jestem ja ”
„Bezrobotne kobiety na pewno znajdą pracę na poczcie” 🙂 🙂 🙂
„Pragnę przypomnieć, że tylko nasi kandydaci na posłów, zdeklarowali wobec państwa służebną rolę ” 🙂
„Żaden z nas nie musi być posłem, każdy z nas chce nim być 🙂
„Przepraszam, zatkało mnie ” 🙂
„Łosie, jelenie, sarny, dziki, lisy, borsuki,kuny, jenoty, wilki i rysie. Z ptaków: kuropatwy, bażanty, dzikie kaczki, gęsi, liski, bekasy i cietrzewie… Mamy jednak poważne obawy o dalszy los cietrzewia.” 🙂 🙂 🙂
„Wszyscy farbowani i niefarbowani” 🙂 🙂
„Matka kieruje pracą całego ula” 🙂 🙂 🙂
„Bo zakochałem się ”
„Komu stać na szynke a komu tylko na kaszanke” 🙂 🙂
„Słynny włocławski fajans” 🙂
„Czekaj, czekaj, czekaj. I ten siwy włos, o! ” 🙂 🙂

Published in: on 07/04/2009 at 08:15  Dodaj komentarz  

The URI to TrackBack this entry is: https://banetka.wordpress.com/2009/04/07/wybory-91/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Skomentuj

