Koncert laureatów PAKA 2009

Dom Kultury na Smolnej (do którego mam 15 min.przez most:) okazał się najlepszym miejscem PAKOwskich eliminacji, ponieważ aż 3 kabarety z tego weekendu zajęły miejsca podiumowe oraz GRAND PRIX  25 EDYCJI 🙂 🙂 🙂 w TYM DWA MOJE ULUBIONE:

NOWAKI ZAJĘŁY 1 MIEJSCE (ex equo)

MACIEŻ dostało najwyższą nagrodę, wyróżnienie GRAND PRIX, którego nie przyznano od kilku lat 🙂

Wczorajszy koncert laureatów (który wygrał przez smsy telewidzów kabaret NOWAKI) transmitowany przez tvp, okazał się jedną wielką lipą. Kabaret Macież przedstawił 1 (słownie: jeden) skecz i 1 (słownie: jedną) piosenkę. Pozostali laureaci pokazali po 1 (słownie:jednym) skeczu. Przeciętny telewidz przyzwyczajony do różnych Ani Mru Mru, Neonówki itp. mógł pomyśleć, że PAKA to żenada i wcale mu się nie dziwię. Nie wiem jak inne finałowe kabarety, ale akurat te, które widziałam na żywo miały niesamowity cały program i wyjęcie z tego programu po jednym skeczu okazało się katastrofą. Najlepiej rzeczywiście obronił się kabaret Nowaki, za co dostali najwięcej smsów od widzów. Swoją drogą na eliminacjach nie było żadnych znanych kabareciarzy oprócz Grzegorza Halamy, którego nie cierpię, a którego zauważyłam, bo usiadł koło mnie (aha i kolesia z Neonówki, którego również nie cierpię i który też musiał usiąść koło mnie). Okazało się, że Halama jest menedżerem Nowaków. Więc pewnie jeszcze o nich usłyszymy. Oprócz laureatów były też występy gwiazd i tak Sonię Bohosiewicz można było jeszcze przetrawić ( pytanie czy ktoś wogóle kojarzy co za pani ) to już występ Anity Lipnickiej z wyglądającym jak kostucha Johnem Porterem był kompletną wpadką. Zagrali któryś ze swoich ładnych kawałków, który gdzie indziej może byłby sentymentalny/ refleksyjny/ klimatyczny, ale na koncercie laureatów PAKI zwyczajnie żenująco przynudzali.  To wszystko telewizja pokazała w godzinę. I jeszcze dowiedziałam się, że Macież są z Wa-wy, podczas gdy na eliminacjach byli z Białegostoku… Szkoda tylko, że bardzo dobry i profesjonalne robiony kabaret Słoiczek po Cukrze nie zakwalifikował się do laureatów, ale znając program dziewczyn parodiujących ikonę krakówka Andrzeja Sikorowskiego i wyśmiewających feministki, można się było domyśleć, że nagrody żadnej nie dostaną…

A jakby ktoś chciał poczytać o warszawskich eliminacjach to pisałam wcześniej tu

Published in: on 06/04/2009 at 09:55  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://banetka.wordpress.com/2009/04/06/koncert-laureatow-paka-2009/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentDodaj komentarz

  1. Słoiczek nagrody nie dostanie nie za „niepoprawność” programu, ale raczej za to, że cienki jest 😉 A co do Nowaków. Najpierw mi się podobali, ale z czasem wyczułam, że to nie to. Parę lat temu młode kabarety miały lepszy poziom. I aktorstwo, bo z całym szacunkiem dla Ady wydaje mi się sztuczna.

    A kwestii Neo-Nówki i Halamy proszę mi tu nie bluźnić – to akurat nieliczni z artystów, których zawsze oglądam bez zgrzytania zębami 😉


Skomentuj

