Warszawskie eliminacje do 25ej PAKI

Będąc wielką fanką PAKI, od 3-ech lat łażę na eliminacje warszawskie:) PAKA to niby kabarety studenckie, ale studenckie przestały być już dawno. W tym roku np. był jeden kabaret z czeskiego Cieszyna (byłam chyba jedyną osobą na widowni, której jakoś nie śmieszyli) w składzie którego był około 50-cioletni pan z podobną wiekiem panią i jakimś małolatem, pewnie rodzinka. Poza tym członkowie niektórych kabaretów to aktorzy. Co akurat podnosi poziom kabaretów ze studenckich i amatorskich na profesjonalne. W tym roku poziom był jednak dość niski, zgłosiło się ponad 100 kabaretów i z 2óch dni zrobiło się 3 dni, a spokojnie 1/3 mogła odpaść… Na szczęście jury mogło przerwać występ kabaretu oszczędzając męki widowni;) W ciągu 3-ech dni było razem ok. 20 kabaretów. Moja trójka:

1. kabaret „Nowaki” z Zielonej Góry
2. kabaret „Macież” z Białegostoku
3. kabaret „Słoiczek po cukrze”
z Zielonej Góry (pierwszy dobry kabaret kobiecy, z dwiema laskami w składzie). Baby generalnie nie powinny się brać za kabarety:)

Macież i Słoiczek były w piątek, nie miałam aparatu:(

Ale w sobotę…

kabaret Nowaki

img_1279

img_1282

Fajny i luzacki klimat wprowadzali konferansjerzy gadający różne totalne bzdury żeby czymś zająć publiczność podczas instalowania się kolejnego kabaretu oraz pan kamerzysta tuszą przypominający Świętego Mikołaja śmiejący się tubalnie i dyskutujący z prowadzącymi
img_1284

img_12871

Fajny i inteligentny, choć amatorski był kabaret „Z Konopi „z Kielc.
img_1291

W niedzielę występy były w mało klimatycznym Domu Kultury na Ursynowie, poziom był najniższy ze wszystkich dni. Nie zachwycił mnie żaden kabaret, konferansjer był sztywny jakby połknął kij. Ale i tak było fajnie:) Najfaniejszy był kabaret, którego nazwy nie pamiętam :
img_1301
img_1300

Oraz Wojciech Mann:)
img_1302

Nie oglądam kabaretów w telewizji, bo są grzeczne i poprawnie politycznie. A już czuję kompletną żenadę jak po kwestii jest czas na śmiech widowni… No i wszystkie kabarety mają taką samą konwencję, nic nowego, innego…Wolę ciasny klimat PAKI na której przeklinają ile wlezie i laski z widowni wychodzące na przerwę z rozmazanym od śmiechu makijażem:) Do których też się zaliczam:)

Acha, Macież i Słoiczek można obejrzeć na jutubie:) mniam 🙂

A o laureatach PAKI i koncercie w TVP piszę tu

Reklamy
Published in: on 01/03/2009 at 20:31  2 komentarze  

The URI to TrackBack this entry is: https://banetka.wordpress.com/2009/03/01/warszawska-paka/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 komentarzeDodaj komentarz

  1. Najfaniejszy był kabaret, którego nazwy nie pamiętam :
    Kabaret Idea z Białegostoku

  2. Dzięki Ci o Boski Viniaczu! Tak mi się właśnie wydawało, że to oni byli od Orange 🙂


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: